ته‌وز: به خاطر هواداران كسب افتخار مي‌كنم
نوشته شده توسط : مهدی

بازيکن آرژانتيني خط حمله منچسترسيتي گفت: براي شادي هواداران افتخار کسب مي‌کنم.


  کارلوس ته‌وز اظهار داشت: فکر مي‌کنم تا به اين لحظه فصلي پرافت‌ و‌ خيز را پشت سر گذاشته‌ايم. در اين ميان آنچه ما مي‌توانيم و بايد بتوانيم انجام دهيم، درک اين باور است که باشگاهي بزرگ داريم که حمايت جمع کثيري از هواداران را در اختيار دارد. بايد تمرکز کرده و براي هواداران افتخار کسب کنيم.
بازيکن دو سال اخير سيتي‌‌ها افزود: من به سهم خودم با تمام وجود کار مي‌کنم تا بتوانم براي خرسندي اين همه هوادار، افتخاري کسب کنم. براي اين منظور توان کافي دارم.
ياران ته‌وز اينک پس از چلسي، آرسنال و منچستريونايتد‌، چهارمين مدعي کسب مقام قهرماني ليگ برتر محسوب مي‌شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: